مطالب جالب،علمی و خواندنی

مطالب جالب،علمی و خواندنی
تحقیق.تاریخ.مطالب جالب و علمی 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
پيوندهای روزانه

لغت نامه دانش آموزی!!!

تقلب: یک سری اعمال ننگین در صورت با عرضه بودن واین کاره بودن شخص امتحان دهنده آخر عاقبت خوش وخرمی دارد.نوعی هلو برو تو گلو که با توجه به درجه درایت و تیزی معلم و مراقبان می تواند نوع هلویش از هسته دار و خاردار تا آب هلو با طعم موز و نمره مفتکی متغیر باشد.بیراهه ای که اتفاقا آخرش به هدف، اگر مناجاتها جواب بدهد، ختم می شود.یک نوع وسیله درس پاس کن نا مشروع و دریچه ای به سوی روشنایی...
شب امتحان: شب ظلمانی یلدا. شب مشکی دانش آموز. شبی که در آن قیافه معلم و خجالت در بین همکلاسان رژه می رود.در این شب انسان تمام مصائب تاریخ بشر را به صورت قلمبه و یکجا نوش جان می کند.یک نوع زلزله در میان ایام سال.شب چشمهای پف کرده ودهان های کف کرده.شب رقص و پایکوبی کلمات جزوه وکتاب بر روی سسلسله اعصاب محیطی ومرکزی دانش آموز. شب تنهایی و سرد که باید به بی کاری فکر کنی.
مراقب: موجودی ستم کار و ریا پیشه که متاسفانه چشم و گوش و باقی حواس را هم دارد. سیستمی که نقش دزدگیر منازل را سر جلسه ایفا میکند.گالری ضدحال. موجودی افسانه ای یک نوع تله موش زنده.
روزامتحان: روزی که در آن خورشید طلوع نمی کند. زمانی برای جفتک زدن اسب ها،لحظه ای که درآن دانشجو می خواهد سر به تن عالم و آدم نباشد. روز بدبیاری. روزی که درآن نگاه ها عمیق می شوند. روزلبخندهای استراتژیک. روزی که در آن دوست ودشمن با هم ودر کنار هم مسابقه می دهند.روز سخت جدایی و نمونه ای از روز معاد روحانی.
نمره: تبلور میزان دانش،مهارت وپارتی بازی استاد،بهانه ای همیشگی برای اعتراض. وسیله ای که استادبا آن چه ها که نمی کند! و خلاصه نمره یعنی اهداء آبرو تازه آنهم اگر نمره های قبلی چیزی به جا گذاشته باشند.
سؤال: یک نوع شعورسنج استاد ودانشجو. کلمات نفرت انگیزی که به نوبت وتک تک مثل نیزه درچشم دانشجو فرو میروند و لحظه به لحظه او را به عمق نادانی اش واقف تر می کنند.لورفتن آنها به حماسه سازی دانشجویان منتهی میشود. انواع مختلف آن از تشریحی تا تستی ضد حال و باعث اخم وبد وبیرا گویی منجر خواهد گشت.
استاد: منبع علم، ژنراتوردانش، نیروگاه انسانیت، تبلوردانایی، کوه توانایی، مایه افتخارما، بابا تو دیگه کی هستی ترین موجود عالم، خودصفا، اند وفا، دارنده انواع واقسام شفا، ضدجفا، یاری گر ضعفا، معلم الخلفا ......

 

 



javahermarket


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ برچسب:, ] [ ] [ علی باغبانی ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

با عرض سلام من علی باغبانی دانش آموز سوم راهنمایی از مدرسه شهید حسین دباغی هستم خوش حال میشوم نظرتان را در مورد وبلاگ بدهید
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 325
بازدید کل : 287973
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1

javahermarket